איך בוחרים אוזניות לילדים

תהיתם פעם אם אוזניות לילדים שאתם רוכשים בטוחות לשימוש לאוזניים הקטנות שלהם? בעקבות מחקר חדש על אוזניות לילדים ואובדן שמיעה פוטנציאלי, עוצמת הקול המרבית בסדרת אוזניות קשת לילדים שלנו, Jbuddies, לא יעברו את העוצמה הבטוחה לפעוטות, לילדים, או לבני נוער. לאוזניות קשת לילדים ה-Jbuddies וסת עוצמה המגביל את העוצמה ל-85 דציבלים, שזו המגבלה שנקבעה בשנת 1998, על ידי המכון הלאומי לבטיחות ובריאות בארה”ב, על פי ניו יורק טיימס.

עם זאת, מותגים מסוימים משווקים את האוזניות שלהם כבטוחות להאזנה עבור ילדים, אך מתברר שהן עולות על 85db ולכן בעוצמה מלאה יכולות לגרום נזק אפילו בשימוש קצר. אגב, על פי המחקר, למרות המלצת הרגולטור, מומלץ לנסות לשמור על עוצמה מרבית של כ-60% מעוצמה זו (nytimes.com).

אתר Wirecutter מדווח שהמכון האמריקאי למניעת מחלות (CDC) ערך לאחרונה מחקר בנוגע לאובדן שמיעה בקרב מבוגרים, בעקבות דיווחים רבים על התופעה בקרב מבוגרים רבים. על פי ה-CDC, “כמעט אחד מכל ארבעה מבוגרים (24%) סובל מחריצים אודיומטריים, המרמזים על שכיחות גבוהה של אובדן שמיעה, הנגרמת על ידי רעש”. המחקר בעצם מראה שאובדן שמיעה הנגרם על ידי רעש, נפוץ יותר ממה שנהוג לחשוב ולעתים קרובות הבעיה בלתי מזוהה בקרב מבוגרים. הנזק מתרחש לאורך זמן ויכול להתחיל בגיל צעיר. זו הסיבה שהרגלי הקשבה בטוחים צריכים להיות מתורגל מוקדם עם ילדים צעירים.

“ילד שלובש אוזניות, הנמצא במרחק של זרוע מהורה, עדיין צריך להיות מסוגל לשמוע כששואלים אותו שאלה”. (nytimes.com)

לכן, אוזניות מומלצות לילדים הן כאלה שמאפשרות לילדים לשמוע את הסביבה ולא רק את התוכן שהאוזניות משמיעות.

Wirecutter, מתוך הניו יורק טיימס, ביצע את המחקר היסודי בקרב כ-30 ילדים בפאנל ובחר את אוזניות JBuddies Studio Over Ear שלנו כאוזניות הילדים הגדולות הטובות ביותר.

סדרת אוזניות ה-JBuddies של Jlab כוללת אוזניות קשת לילדים, אוזניות בלוטוס אלחוטיות לילדים ואוזניות עם מיקרופון לילדים. JBuddies מתאימות לא רק לילדים הגדולים יותר אלא גם כאוזניות לילדים קטנים.

לורן דראגן וברנט באטרוורת’ מ-Wirecutter ציינו כי “למרות הטענות כי אוזניות לילדים מגבילות את עוצמת הקול ל-85 דציבלים (הרמה שארגון הבריאות העולמי מחשיב כ”בטוחה יותר”), עד שליש מהאוזניות לילדים שבדקנו חרגו מרמה זו כאשר הן נמדדות ברעש ורוד, ומאפשרות עוצמות גבוהות יותר – לפעמים גבוהות בהרבה”, צוין במאמר. (thewirecutter.com)

ישן יותר

עובדים בצורה היברידית? המאמר הבא יכול לעניין אתכם

חדש יותר

כיצד פועלת טעינה אלחוטית?

קטגוריות מוצרים